Saturday, December 20, 2008

Takut Jumpa Hantu D Siang Hari..?

Saya pernah ditanya-
"Pernah tak jumpa 'sesuatu', waktu memancing..?"
Jawab saya-
"Maksud awak, hantu? Ada!"

Betul, ada. Tapi bukan cerita hantu yang nak saya paparkan dalam entri pada kali ini. Kisah hantu atau 'yang sewaktu dengannya', sedap diceritakan pada waktu tertentu saja. Apa yang saya hendak paparkan, tercetus selepas menonton klip video ini..

Video ini merupakan satu iklan Siam. Bayangkan jika kita mampu melihat 'benda-benda ghaib' itu di siang hari. Apa perasaan..?


video

9 comments:

Norish @ Afraima said...

hebat demo syeikh...mana boleh jumpa video2 ni....

ku tak sempurna said...

kihkihkih... kelakar... bukannya takut...

adoi la... :D

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

Salam..

akhi Norish -
kawe broleh drp worih kawe..sbenany ado bnyk lg..tp kawe tpakso tapis syeikh.. :D

dik 'Y' @ KTS -
haha..memang kelakar..
tapi cuba jumpa di malam hari. tentu dik 'Y' lari cari abg!
:P

ku tak sempurna said...

kihkihkih... hantu tu klakar... nak2 hantu yg boleh terbang tu..

klu jumpa mlm hari, nmpknya sama2 terbang ngan hantu tu la... tak cukup tanah lari :P

p/s : pggl dik 'Y' tu sbb terkenangkan si dia ke.. :P
tak sesuaiiiii :D

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

dik 'Y' @ KTS..

panggilan utk dik 'Y', sbb hari tu kata dik pun 'Y'. so, tkdak masalah! d samping blh mgembalikn kenangan kat 'Y' lama!
:P

urghh..kalu dbawak lari hantu terbang, merana hidup dik ooii..
:P

ku tak sempurna said...

uiisshhh..
barang lama jangan dikenang...
kesian kat 'kakak' di rumah :D

hantu terbang tu larikan orang ke?? takla... isap darah je kan... :P

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

Salam dik 'Y' @ KTS..

1. aha..tkpa, kakak di rmh very understanding! dia tahu crita lama tu. bg dia, dh jadi satu memori, tk perlu digusarkn apa2.. n dia pun pnah bcakap tru phone dgn 'Y' lama..
(sbb tu, 'husband' dia tk tlintas pun nk buat jahat kat blakang!
:P )

2. hantu terbang mgkin hisap darah jer. tp kalau hantu tu tgok dik 'Y' @ KTS ni, psti dia bawak lari trus!
:P

ku tak sempurna said...

wah... baiknya hati kakak itu.... tak cemburu...
hrp2 suaminya pun sebaik kakak itu :D

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

dik 'Y'..
oops..dik KTS..

'SEKUNTUM TERIMA KASIH' - atas harapan itu..

:D

Terkenang trip ke Tasik Kenyir...

Ekspedisi ke Tasik Kenyir Slideshow: Chulan’s trip from Hulu Langat (near Ampang, Malaysia) to Tasek Kenyir (near Kuala Berang, Terengganu) was created by TripAdvisor. See another Kuala Berang slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.