Wednesday, May 6, 2009

REHATKAN MINDA...JOM TENGOK UFO!

Pada bulan lalu, ada berita tentang objek yang tidak dikenali (UFO) yang dapat dirakam oleh dua beradik di Johor. Beberapa hari kemudian, pihak berkuasa dan agensi yang ada kaitan dengan hal ehwal angkasaa membuat penafian wujudnya kehadiran UFO ni..

Selalu saja, berita atau cerita mengenai UFO, akan disangkal keras serta dinafikan oleh pihak berkuasa- di serata dunia. Meskipun bukti telah dikemukakan melalui gambar, video, namun akhirnya kes penemuan UFO masih tetap menjadi misteri hingga ke hari ini.

JIka tanyakan kepada saya, secara peribadi- saya percaya pada kewujudan UFO. Alam ini - ghaib dan nyata, terlalu luas untuk diteroka. Kebesaran Ilahi memungkinkan segalanya.

Saya juga pernah melihat dengan mata kepala sendiri- objek seakan piring terbang, jelas bergerak deras - dalam beberapa saat, sebelum hilang dari pandangan. Namun, peristiwa yang telah 30 tahun berlalu itu tidak pernah saya ceritakan kepada sesiapa. Untuk apa dihebah dan dihebohkan? Sebab saya pasti, tidak ramai yang percaya...

Anda pernah berpengalaman serupa..?

Mari kita rehatkan minda dengan menonton video klip berikut. Saya tidak pasti tarikh tepat rakamannya. Cuma saya diberitahu, ianya dirakam di Haiti. Benar atau palsu, saudara nilailah sendiri.. video

11 comments:

Yunus Badawi said...

wah saya firstlah kali ini.

Untunglah amal dpt tengok UFO. Tengok UFO ni mcm tengok hantu gamaknya. Bagi yg tak percaya, citer mcmana pun tak akan percaya hehehe

syah shah said...

wow besarnya... terbang rendah pulak tu...

tak tahulaa kesahihannya... tapi macam incik Amal ate jugaklah...

Alam ini luas... Dan adalah tak mustahil untuk adanya sesuatu seperti itu... :D :D

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

salam YB..

aa ah, sdra yg ptama bg komen!
:D

betul tu, org kalu tk pcya, crita mcmna pun depa psti tk pcaya!

ttg jmpa 'hantu'. teman pun ada pgalamn btemu n 'bgelut' dgn hantu2 ni..
bg yg pcya, pcya la..
:)

*yg paling sronok- bukak crita hantu waktu mancing mlm2 dgn kwn2. psti ada mber (rapat) yg minta toloonng jgn bukak crita tu!
:D

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

salam dik syah..
smga dh bransur sihat..
:)

yeap, betul tu. tk psti ksahihanny..

tp memg tk mustahil..

dulu, pnah suatu hari, lepas solat subuh, ada bbrpa teman yg turut nmpak UFO di langit. ia duduk diam n bpusing2..
esokny ada kuar akhbar.. ada imam yg kata- Allah nk tunjuk smpena israk n mikraj (kebetuln dekat hari itu). tp bbrp hari brikutnya, kem. ptahann buat pnafian n mgatakn itu adalh 'belon udara'..

ntah la..mcm2 tafsirannya..

ku tak sempurna said...

manira percaya itu UFO..

sebab...
sebab...
sebab...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

manira ada dlm piring tu.. hikhikhik... manira yg pandu..

sila percaya..

alangkah seronoknya klu dpt naik UFO tu..


hurrrrmmmm... berangan je la... :D

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

ooopss..!!

tk tau plak abg am, dik manira rupanya dlm piring tu!
:D

kalu abg am tau, abg am kejor!
:P

urghhh...
abg am pun berangan rupanya!
:P

"i'm sorry!"

:P

mizlan said...

hah...klu sebut pasal UFO,aku pun ada pengalaman sendiri..nmpak msa tahun 1992 dulu masa zaman sek..jam 6 ptg benda empat segi berkilat2 ada rod2 mcm antena rodio terkantung2 terbang atas kebun getah blkg rmhku..nk kata mimpi aku nmpak dgn kakak ku...smpai skrg bentuk tu xda sama mcm kapal terbang yg ada zaman sekarang..huiiii...aku percaya ufo tu ada ..yg pasti makhluk Allah jua

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

mizlan,

aku percaya, hang memang tengok UFO!

aku tetap percaya kewujudannya..

sebab..?

macam hang, pernah lihat dgn mata kepala sendiri.
pedulikan la siapa yg takmau percaya!

:D

(*kan best, kalau waktu lihat tu, siap dpt rakam..)

syah shah said...

wah, lamenye tengok UFO... Hihihihihih :D :D

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

alamaaAAKKKK!

PEDASnyerrr!!

maaf, dik syah!

belum dpt update lagi...

:P

徐若瑄Vivian said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

Terkenang trip ke Tasik Kenyir...

Ekspedisi ke Tasik Kenyir Slideshow: Chulan’s trip from Hulu Langat (near Ampang, Malaysia) to Tasek Kenyir (near Kuala Berang, Terengganu) was created by TripAdvisor. See another Kuala Berang slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.