Monday, December 21, 2009

JIKA TAK MEMANCING, APA AKTIVITI NAK BUAT..?

Aduhai, sejak dah join FB, teman jarang berblog..

Kalau 'masuk' blog, sekadar tengok kot-kot ada mesej yang sahabat tinggalkan.

Sebenarnya, sejak cuti persekolahan, teman cuma sempat sekali memancing ikan di Sukida Resort. Dan dua kali mengail udang di BMC.

Tapi, maaf sahabat. Teman tidak berkesempatan memasukkan berita atau cerita tentang aktiviti itu..

Kebelakangan ini, cuaca kerap hujan. Ini pastinya sedikit 'membantutkan' hasrat untuk melayan joran. Justeru, apa aktiviti yang boleh kita buat selain memancing..?

Buat teman, teman layan yang ini -

6 comments:

syah shah said...

walaupun saya takde lah gemar sangat memancing... tapi kalau diberi pilihan untuk pergi memancing atau pegi main bowling, saya rela pegi mancing...

dalam pusat bowling adalah bingit... saya tak gemar... Saya pencinta alam... Hihihihihihih :P :P :P

Muhammad Yusri said...

salam...adui boling..rindula...rindu boling...rindu jg kakak ksygn yg jauh di mata...ha ha ha...ha ha sedak plak tn syeikh...ke keke

amal said...

slm dik syah..

maaf, lama teman dak menjenguk komen2 kat sini..

dik syah, pencinta alam..?
baguih tu!
tempat yg tak bingit, mungkin dlm hutan, dekat tepi sungai..tunggu kelah menyambar..
oopsss...melalut plak teman!
:D

amal said...

salam tn psyarah!

maaf, lewat tengok n balas komen tuan..
:D

kalu rindu nak berbowling, meh la sini..kita, layaaannnn!
:D

err..rindu kat 'akak kesayangan'..?
urghhh..memang jeles teman!
:D

Marzida said...

Assalammualaikum,

wah cikgu pun layan bowling.. so boleh lah kite berentap nanti.. sebab kitowang plan nk buat perlawan + reunion tahun ni.. doa2kan yer.

amal said...

wa'alaikummusalam wrt wbt..

anakanda marzida,

bagus cadangan tu.
semoga ianya menjadi kenyataan..
:D

Terkenang trip ke Tasik Kenyir...

Ekspedisi ke Tasik Kenyir Slideshow: Chulan’s trip from Hulu Langat (near Ampang, Malaysia) to Tasek Kenyir (near Kuala Berang, Terengganu) was created by TripAdvisor. See another Kuala Berang slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.